2013. május 24., péntek

Egy jóleső érzés

Végtelenül köszönöm Alexának, hogy gondolt rám.

Mindig jól esik az elismerése. A blogját imádom, mert mindig tartogat meglepetéseket és váratlan meglepetéseket, egyszerre humoros és komoly. Két olyan pilótát vitt bele a történetébe, akit én is szeretek. Nina karaktere, pedig egyszerűen tökéletesen van kitalálva. Én imádom. :)







A szabályok:

- Említsd meg, hogy kitől kaptad a díjat!

- Válassz ki maximum öt! bloggert akiknek továbbküldöd a díjat, és utána röviden indokold meg, miért éppen ő érdemes szerinted erre a díjra!

- Hagyj üzenetet a választottak blogján a díjról!

- Végezetül válaszolj meg öt egyszerű kérdést, amelyek a következők:


♥ Ki vagy mi inspirál Téged elsősorban abban, hogy blogot vezess/írj?

♥ Melyik a kedvenc dalod jelenleg, amelyet nap mint nap meghallgatsz? (előadó, számcím, youtube link)

♥ Ha választhatnál egy helyet a világon, hol élnél most a legszívesebben és miért?

♥ Mi volt tegnap az utolsó gondolatod elalvás előtt?

♥ Ha eltölthetnél egy estét egy híres emberrel (legyen élő vagy már elhunyt) kit választanál és miért pont őt?


Válaszaim:


1,  Az inspirációm a Forma 1-ből ered. Amióta írok, valahogy teljesebbnek érzem az életem. Egy egyszerű kis szösszenettel indult, majd ezt újabb és újabb követte. Mindig van egy téma, egy gondola, egy cím vagy egy szó,ami inspirációt ad, ahoz ezt a különleges szenvedélyt valóra váltsam.


2,  Az Eurovízión hallottam, Amandine Bourgeois - L'Enfer Et Moi francia énekesnő számát, azóta már számtalanszor meghallottam, igazán fülbemászó.


3,  Valahol külföldön, de nehéz a döntés. Az egyik részem a napfényes tengerpartra húz, míg a másik szívesen élne valamelyik Skandináv országban.


4,  Hogy hulla fáradt vagyok, de egy fantasztikus estét öltöttem el a legjobb barátaimmal, miközben egyre jobban olyan helyzetbe kerülök egy kiéleződő konfliktus miatt, amibe egyáltalán nem akarok.


5,   Ez egyszerű, Ő nem más mint Kimi Räikkönen. Megismerni őt, úgy mint egy hétköznapi embert, messze a fényűzéstől és médiától. Ő egy olyan személy, akit tisztelek az életfelfogása és a teljesítménye miatt is. Belőle nincs még egy ember.


1 megjegyzés :

  1. Szia :)
    Maximálisan megérdemled a díjat, még akkor is, ha nem egy történet elevenedik meg a blogodon. Nem, ez sokkal több annál: EGY ÉLETÉRZÉS! <3
    És tudom hogy már írtam, de amikor a bejegyzéseidet olvasom, mindig teljesen átszellemülök, olyan érzések lepnek el, amit "csak" egy betű és egy szám idéz elő bennem: F1 :)
    És bármennyire is fura lehet, nagyon jól esett, hogy a díjat megelőzően írtál néhány kedves szót rólam :) Köszönöm!
    Puszi!

    VálaszTörlés