2014. október 4., szombat

Elveszve…

HULLÁMVÖLGYEK alkotják az életet. Egyszer fent, egyszer lent. Ebbe a rendszerbe nincs beleszólásod. Megpróbálhatod elviselhetővé tenni, de ha egyszer belekerülsz a szakadékba, onnan csak hatalmas harc árán szabadulhatsz.

Hónapok óta érzem, hogy egy nagyon hosszú hullámvölgybe kerültem. Többször nekifutottam már, hogy újra kezdjem, és az elejétől építem fel mindazt, ami elveszett. Viszont valahányszor belekezdtem újra a szakadék alján találom magam. Én sem értem miért ilyen nehéz. Gyakran van olyan érzésem, hogy már nem hajt előre semmi. MEGREKEDTEM. Ez az igazság.

 Hiába az életed része, imádod csinálni, akkor is érezheted úgy, hogy időre van szükséged. Mennyire? Ne kérdezzétek. Mert még én magam se tudom.

Ez a patthelyzet nagyon jellemző a Forma 1 jelenlegi szezonjára is. A hosszú évek alatt nagyon ritkán csalódtam ekkorát. Újítások sokasága (új szabályok, autók, motorok) Mégis mi lett belőle? A nagy semmi. Kíváncsi lennék ki rágta le a körmét idegességében ebben a szezonban vagy ki ült le úgy a TV elé, hogy már nem fér a bőrébe, annyira várta a hétvégét?

Nem a Mercedes ellen kampányolok. A házi csatát igen sok érdekességet rejt. Lewis Hamilton és Nico Rosberg küzdelme még csak most kezdődik. A harc pedig kiélezettebb, mint valaha. Miért? Mert egy barátság is múlhat rajta, ha eddig nem dőlt már romba. Tudjuk azonban, hogy a pályán nincs barátság csak kőkemény harc. Ez az egy biztos.

Olyan sok mindenről írhatnék, de csak kavarognak bennem a dolgok és olyan nehéz mindezt szavakba önteni. Kimi és a Ferrari újbóli egymásra találásának hatalmas kudarcáról, vagy éppen a Red Bull visszaeséséről. Hol van a négyszeres világbajnok Sebastian Vettel, aki tavaly zsinórban 9 futamot zsebelt be. Hol vannak a szuper tehetségeknek kikiáltott újoncok?


Csalódások, kiábrándultság, de a remény él. A reménykedés, hogy a csapatok képesek tovább lépni. A pilótáknak sikerül alkalmazkodniuk.


A szezon vége felé kicsit felbolydult a F1 közege, sok a találgatás és úgy érzem még nagyobb az elvárás, mint idén volt. Miért? A válasz nagyon egyszerű. Egy ilyen szezon után minden rajongó abban reménykedik, hogy jövőre visszakaphatják azt a F1-et, amelyet imádnak, amelynek megvan a maga pikantériája, amelyet lehet élvezni, és amely mindig tartogat meglepetéseket. Erre várunk, úgyhogy a feladat adott. A kérdés csak az, hogy mindezt sikerül-e teljesíteni.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése