2013. január 21., hétfő

Egy újabb díj...


        Ismételten köszönöm Alexa ^^ a díjat.                                                  

SZABÁLYOK:

1. Írj magadról 11 dolgot.
2. Válaszolj 11 kérdésre.
3. Írj 11 kérdést.
4. Küldd tovább 11 embernek.


11 DOLOG MAGAMRÓL

1. Inkább a csendes megfontolt típusú személyiség vagyok, ezért nehezen lehet kihozni a sodromból. 2. A Forma 1 szerves része az életemnek
3. Imádok olvasni, sőt falom a könyveket.
4. Két szám van, amely befolyásolja az életem 3 és 21. Sokszor hoztak más szerencsét. A poén benne hogy a születésnapom is 03.21-én van :D
5. Kevés az önbizalmam, de jelenleg ennek a javításán dolgozok. Úgy érzem, jó úton haladok.
6. Barátnőimtől sok támogatást kapok
7. Imádok utazni és szerencsére elég sok helyen jártam már (Olaszország, Ausztria, Svájc, Szlovákia, Románia, Lengyelország, Franciaország, Liechtenstein,) Mindezt a sulinak köszönhetem.
8. Minden vágyam eljutni Monacóba és Finnországba.
9. Kimi Räikkönen minden értelemben a kedvenc pilótám.
10. Külföldön szeretném folytatni a tanulmányaimat.
11. Tavaly voltam először a Hungaroringen, ami csodálatos volt.



KÉRDÉSEK:
1. Apukádra vagy anyukádra hasonlítasz inkább? Miben?
Külsőre azt mondanám, keverék vagyok. Személyiségem azonban inkább az édesanyámé. Ő és én is nyugodt természettel rendelkezünk, de kiállunk az igazunkért.

2. Milyen sportokat szeretsz nézni a tv-ben?
Természetesen a F1 az a sport amit nem hagynák ki soha. Inkább meghalok :)
Emellett megnézem még a kézilabda meccseket, szeretem a síugrást de nálam elsőséget élveznek a sportcsatornák .

3. Kedvenc F1-es versenyző? Miért ő és mióta szurkolsz neki? A kedvencem Kimi Räikkönen.Számomra ő minden értelemben kedvenc. Imádom a személyiségét, az életfelfogását, vezetési stílusát. Kiminek 2005 óta szurkolok egy ominózus verseny óta, de ezt olvashatjátok a blogomon is :)

4. Miért nyitottál blogot?
Régebben is vezettem blogot, de inkább személyes típusút. Amikor lezárul az életem egy része azt is befejeztem. Egy idő után hiányzott az írás és akkor kezdtem bele ebbe a F1 témájú blogba.

5. Hogy találod ki a történeteid alapját? 
 Ezek inkább kis szösszenetek. Az alapot egy szó, egy mondat, gyakran pedig a cím van meg és utána jön a történet.

6. Ki a kedvenc főszereplőd a történeteidből?
Nincsenek szereplőim.

7. Melyik a kedvenc filmed és miért?
Nincs kedvenc filmem

8. Van kedvenc tantárgyad?
Igazából nincs.

9. Nyár vagy tél?
Tél,ha egészet végig síelhetném, de inkább nyár. Jobban szeretem a meleget.

10. Ha egy szóval kellene jellemezni téged, mi mondanál?
Titokzatos
 
11. Melyik a kedvenc blogod és miért?
Minden blogban van valami ami megfog.

Kérdéseim:
1.Hova utaznál legszívesebben?
2. Ki a kedvenc pilótád a mezőnyből és miért?
3.Milyen személyiség vagy?
4.Otthon vagy inkább a barátokkal töltöd inkább a szabadidődet?
5.Mi a kedvenc könyved?
6. Ki az a személy, akivel eltöltenél egy napot ?
7.Kiről formáltad a történeted főszereplőjét?
8. Van különleges beceneved?
9.Mi számodra az álommunka?
10.Kedvenc dal?
11.Ha tehetnéd mit változtatnál meg a múltadban?

AKIKNEK TOVÁBBADOM:
Zsömi
Sophie



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése