2013. január 12., szombat

Díj...

Nagyon szépen szeretném megköszönni  Alexa ^^ ezt a díjtat. Nagyon sokat jelent ez nekem. Amikor megnyitottam ezt a blogot még álmodni sem mertem erről.



Szabályok:
1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)







Kérdések:
1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Nelli

2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
 Két szám van ami képes megérinteni. Imádom Rúzsa Magdit, mert a dalai rejtélyesen  szívbemarkolók. Nem maradunk című száma számomra a múlt egy darabját jelenti, míg a legújabb száma az Egyszer a jelenlegi érzéseimet tükrözi.

3. Félsz a sötétben?
Nem igazán vagyok félős típus, azonban a nyílt utcán sötétben nem igazán szeretek mászkálni( de ki az aki igen?)

4. Szerelmes vagy valakibe?
Jelenleg nincs senki az életemben.

5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Nem emlékszem igazán kiemelkedő szituációra. Persze minden ember életében  vannak kisebb nagyobb dolgok,amit inkább elfelejtene.

6. Gondolatban öltél már meg valakit? 
Ki az aki nem ?? Szerencse, hogy a gondolatok mindig is titkok maradnak :)

7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Igazából nekem ugyanolyan nap mint a többi. Se jó se rossz dolog nem történt még velem.

8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Vannak,de szerintem ez így természetes

9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Mindenki más és más. Mindenki a személyiségéhez megfelelő zenéket hallgatja. Ha cikinek érezném azt amit hallgatok, akkor saját magamat érezném kínosnak.

10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Soha nem féltem a tűtől,ezért számomra nem vészes egy injekció.

11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Először is ellátogatnák jó pár F1-es futamra. Igazából, soha nem vágytam arra hogy híres legyek, mert viszolygok a médiától.A hírnévvel én kihasználnék minden olyan lehetőséget,amivel segíteni tudnék.

12. Szoktál álmodozni?
Naponta, de inkább állandóan. Talán jelenleg az álmok ez egyetlen biztos pont az életemben. Számtalan történet született már meg a fejemben. Én fontosnak tartom az álmodozást,mert  így élheted meg a belső vágyaidat. Az álmokkal ellentétben az életben mindig a realitásra törekedek.

13. Járnál Chace Crawforddal?
Biztos,hogy nem rugdosnám ki magam mellől :D

14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Imádom a gyerekeket és ha megtehetném legalább 4-et. Rengeteg variációt megálmodtam már. Egy lányt és egy fiút mindenképp szeretnék, de talán egy iker párnak is örülnék. Neveknél kijelentettem, hogy nem szeretnék hétköznapit.Egyedi és varázslatos név, amellyel a gyermekem is különleges lehet.

15. Adni vagy kapni jobb?
Szeretek ajándékozni,mert jó érzés látni máson az örömöt. Ha magamról van szó akkor elsősorban az apró és személyes ajándékoknak örülök.

16. Titkom:
Talán túl sok van.

17. Bakancslista:
 Igazából nem is nagyon gondolkodtam még rajta, de néhány vágyamat felsorolom.

Szeretném megtalálni az álommunkát.
Egy egész F1 szezont végigkísérni a helyszínről
Elmenni Monacóba és Finnországba
Egy család sok gyerkőccel.
Saját könyvtár, milyen jó is lenne :D


Íme azok, akiknek sok szeretettel továbbadom:( ezzel bajban vagyok, mert nem ismerek sok mindenkit)
Sophie
Zsömi

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése