2013. február 15., péntek

Új év, új szezon...



Új év, új szezon, új szabályok. A körforgás március harmadik hétvégéjén ismét elkezdődik. A jól ismert Albert Parkban újra felbőgnek a motorok és kezdetét veszi egy újabb harc. Az előző szezon igencsak elhalmozta a rajongókat eseménydús futamokkal. Nem akármilyen harcokat és világbajnoki hajrát láthatott a nézőközönség. Ez azonban már csak a MÚLT, és már feledébe is merült, hiszen egy ÚJ SZEZON áll előttünk, és reménykedünk, hogy ez a 2012-es idénynél is jobb lesz.

Mindenki kíváncsian várja, hogy Sebastian Vettel és a Red Bull idén is megvédi címét és bezsebeli a 4 Világbajnoki trófeát. Esetleg Fernando Alonso megtöri balszerencsés szériáját és végre megszerzi első VB címét a Ferrari színében vagy a középcsapatok, a Lotus és a Sauber valami meglepő fordulttal maga mögé utasítja a nagyobb istállókat.

Az új évet mindenki tiszta lappal kezdi. Itt már nincs befolyása a múltnak. A feladat a következő szezonra fókuszálni és kihozni mindenből a legjobbat.

A téli tesztek által felállított sorrend, csak egy előzetes visszajelezés a csapatok számára. Ezek nem elegendőek az első futam megnyerésére. A tesztek során a csapatok felmérik, hogy a hosszú téli szünet alatt a jó vagy rossz irányba indultak el. Képesek lesznek jelenlegi versenygépükre építve, további fejlesztésekkel és változtatásokkal mindenki felé kerekedni. S mit érnek akkor a zseni mérnökön és tervezők, ha az autó nem a vártnak megfelelő.? Lázas átépítés, fejvesztett javítgatások a szezonkezdésig. Nem könnyű felállni a padlóról, de a REMÉNY mindig ott él. Egy biztos az erőviszonyok kirajzolódnak, viszont győztes csak a kockás zászló leintése után hirdethetünk.

Egy biztos idén sincs hiány világbajnok pilótákból. A 2013-as szezont 5 világbajnok kezdi meg, amely garancia arra, hogy az idei év sem lesz gyenge és unalmas.
 

A napok csak vánszorognak és egy keservesebb a fennmaradó idő kivárása. Én és mellettem több millió rajongó igazgatottan várja a szezon kezdését. Pontosan 111 napot kell arra várnunk, hogy újra kialudjanak a lámpák, felbőgjenek a motorok és megkezdődjön az év első versenye. Ki fog nyerni, ki lesz a legerősebb? Választ csak MÁRCIUS 17-én kapunk.

Addig is KITARTÁST!!

4 megjegyzés :

  1. Szia :))
    Örülök hogy újra jelentkeztél bár sajnos még mindig csak a várakozás és az előszezoni tesztek lehetnek a témák amit csak azért sajnálok, mert soha nem akar eljönni az a bizonyos március 15.-tel kezdődő hétvége, amit már milliók várunk!
    Én már alig vártam a téli teszteket, mert ez legalább valami jel, hogy az idei szezon ÉLEDEZIK és legalább egy icipici kóstolót kapunk a 2013-as évből. Igaz, hogy mondják, a tesztek nem mérvadóak, de azért mi, rajongók ezeket a tesztnapokat is körömrágva értékeljük ki a kedvenc csapatunk/pilótánk szempontjából. Vagy csak én vagyok így ezzel? :D Mert én konkrétan kaptam egy boldogságbombát, amikor megláttam az új Red Bullt, az RB9-est Sebastian vezetésével :)
    Már alig egy hónap, egészen pontosan 28 nap van hátra és a 111-hez képest ez már elenyésző, nem?
    Én is csak azt tudom mondogatni magamnak, hogy kitartást!!! :)
    Puszi :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Őszintén van pár témám kidolgozva, de most úgy éreztem ez pont ide passzol. A szezonkezdés előtti autóbemutatók és tesztek pont jók arra hogy a rajongókat kárpótolja a hosszú szünet végett. Talán néha ezeket is olyan fezsültséggel és izgatottsággal várjuk, mint a idény kezdését. Az az egy hónap pedig már el is repül és újra felbőgnek majd a a motorok és kezdetét veszi a mi életünk egy része is.
      Megszeretnélek kérni arra, ha van olyan téma amit szívesen látnál viszont,akkor én boldogan teljesítem, de lehet szó egy mondatról vagy akár egy szituációról is. Szívesen fogadom az ötleteket mert néha egy-egy szó vezet egy szösszenet megírásához.
      Én is csak annyit tudok mondani KITARTÁST,hiszen mindjárt itt egy újabb izgalmakkal teli szezon :)
      Puszi :)

      Törlés
    2. Szia :)
      Az első mondatomat nem úgy értettem, hogy "sajnálom hogy erről írsz", hanem azt sajnálom, hogy "csak erről TUDSZ" vagyis hogy sajnos még nincs miről, érted :)
      De örülök hogy még a szezon előtt jöttél egy kis szösszenettel! És azért nem szeretnék ötletet adni, mert szerintem így tökéletes amiket összehozol :) Örülök hogy rátaláltam valakire, akinek ugyanígy az élete része a Forma :)) Jó olvasni a bejegyzéseidet, komolyan mondom!
      Már várom a következőt :)
      Puszi :)

      Törlés
    3. Szia:)
      Csak azért írtam,ha van ötleted én szívesen fogadom,mert néha nehéz újabb és újabb témákat kitalálni,s sokszor egy-egy elkapott szó segít hozzá egy adott szösszenet megírásához.A biztató szavakat köszönöm, mert mindig jólesnek :D
      Puszi :)

      Törlés