Tehetjük fel a
kérdést a szezon utolsó futamát követően. Hiszen még most volt MÁRCIUS, amikor
újra útjának indult a szezon. Mikor feleszméltünk, már a hátunk mögött
tudhatunk 20 izgalmasabbnál izgalmasabb futamot, ennek ellenére mi nézők mégis
úgy érezzük, hogy ez nem volt elég. TÖBBET
akarunk.
2012 minden idők
leghosszabb szezonja volt. A végeredmény fáradt szerelők pilóták mérnökök újságírók
és a több ember, akik a háttérben dolgoztak az egész év során.
Nekünk nézőknek persze
könnyű mondani, hogy MÉG, de a résztvevők
egész év alatt keményen dolgoztak, azért hogy a csapatuk a legjobb legyen ebben
a szezonban is. Valószínűleg a F1 kedvelők többsége nem is tudja milyen komoly
és összetett sport ez, azon kívül, hogy a híres pilóták hétvégenként beülnek a
versenygépükbe és egymást üldözve hajtanak a legjobb helyekért. A hátterében
dolgozó szakemberek, akinek soha sincs, megállás szervezik az eseményeket, annak
érdekében, hogy minden teljesen tökéletesen és zavartalanul zajlódjanak le.
A F1 nagyon is mélyreható
logisztikát igényel, annak érdekében, hogy márciustól novemberig semmilyen
probléma ne hátráltassa a sportot.
Az élet azonban
nem áll meg az utolsó futammal, kisebb pihenőt követően a mérnökök tovább fejlesztgetik
a masinákat, hogy a következő szezonban még tökéletesebb gépet alkossanak. A pilóták a megérdemelt pihenőjük után gőzerővel készülnek az
újabb megméretetésre. Céljuk nem más, minthogy fizikai és pszichikai értelemben
is a legjobbat tudják nyújtani.
S mit csinálnak ilyenkor a rajongók?
Felelevenítik a szezon
legeslegjobb pillanatait, elkezdik az esélylatolgatásokat, unatkoznak és
türelmetlenül várják az idény kezdését. A márciusi kezdéskor pedig fújjon szél,
essen eső, ők ott lesznek a Tv képernyője előtt és folytatják a szurkolást és a
támogatást ott ahol a múlt évben abbahagyták. Kitartásuk lankadatlan,s ezzel
erőt öntve a F1 világába,
A téli szünet
olyan akár egy lakoma utáni böjt. Az év nagyobbik részében a sport elhalmozz
minket, szurkolókat szebbnél szebb előzésekkel, váratlan, fordulatos,
izgalmakban és eseményekben gazdag versenyekkel. Majd a szezon letelte után,
elég időt szolgáltat arra, hogy megemésszük és elraktározzuk az élményéket. S
milyen lesz a következő idény? Az a jövő kérdése mard, hiszen az már egy új év
,új szezonnal s ez még számunkra maga a rejtély.
Szia!
VálaszTörlésIsmét fantasztikusan megfogalmazott szösszenetet hoztál, ami engem nagyon is magával ragadott. Kicsit olyan, mintha megelevenítetted volna azt, ami a szurkolók fejében zajlik le, legalábbis belőlem biztosan beszéltél, mert én is hasonlóan gondolkodok :) Az egyik, a szenvedélyes rajongó felem azt mondja: MÉG! NEM AKAROM, HOGY VÉGE LEGYEN! A másik, okosabbik felem pedig azt, hogy ez a számunkra holtszezon igenis kell a pilótáknak, a mérnököknek, a szerelőknek és bármilyen furcsán is hangzik, de nekünk, rajongóknak is. Hogy leülepedjen a szezon, hogy higgadtan, tiszta és nem elvakult gondolkodással vissza tudjunk emlékezni az egész év összes pillanatára.
Ezért kicsit utálom a telet, mert nincs mit hétvégén várni, nincs miért korán reggel felkelni (korán kezdődő futamoknál) vagy villámgyorsan behabzsolni a vasárnapi ebédet. A Brazil Nagydíj vasárnapja óta számolom vissza a napokat. Már csak 49 van hátra az Ausztrál Nagydíj vasárnapjáig! És alig várom már :))
Puszi! :*
Szia!
VálaszTörlésÖrülök,hogy ismét elnyerte a tetszésedet. A holtszezon igen keserves mindenki számára,de talán a fokozott várakozás teszi még izgalmasabbá a következő idényt. Nekem is hiányoznak a hétvégi rituálék, néha úgy érzem mintha félember lennék a F1 nélkül.A hátralévő időt meg valahogy túléljük. :)
Puszi és kitartást :)